პროექტები
რუისი - აგარა (კმ 0,0 – კმ 19.0) – განსახლების სამოქმედო გეგმა
 საქართველოს რეგიონალური განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს 
საავტომობილო გზების დეპარტამენტი
 
განსახლების სამოქმედო გეგმა
RAP-I
(პროექტი) 
სექცია 1 რუისი -  აგარა (კმ 0,0 – კმ 19.0)
 
შემაჯამებელი რეზიუმე
 
1. საქართველოს მთავრობამ აღმოსავლეთ-დასავლეთის გზატკეცილის რამოდენიმე სეგმენტის განახლებისთვის, დასახმარებლად მიმართა მსოფლიო ბანკს. რუისსა და რიკოთს შორის დაახლოებით 49კმ. მონაკვეთი წარმოადგენს ორზოლიან გზას (მე-2 კლასი), რომელიც გადის მთებსა და ვაკე რელიეფზე. მომავალი ინვესტიცია გულისხმობს მონაკვეთის განახლებას, ანუ 2 ზოლიანიდან 4 ზოლიანად გადაკეთებას. ამ პროექტის დაფინანსება ხდება საქართველოს მთავრობისაღვის მსოფლიო ბანკის მიერ გამოყოფილი კრედიტის ხარჯზე და გულისხმობს აღმოსავლეთ-დასავლეთის გზატკეცილის რამდენიმე მონაკვეთის განახლებას. გზა გადის დასახლებულ სოფლებსა და ქალაქ ხაშურზე, სადაც ხშირია მოძრაობის შეფერხებები და მწვავედ დგას მოძრაობის უსაფრთხოების საკითხი საგზაო მოძრაობის მაღალი ინტენსივობის გამო და ვინაიდან გზა გადის მჭიდრო დასახლებებზე და ქალაქის გზებზე. დეტალური მუშა პროექტი ფარავს გზის მონაკვეთს რუისიდან რიკოთის გვირაბის დასაწყისამდე (კმ 95 - კმ 143) და არ მოიცავს თავად რიკოთის გვირაბის ან მისი რომელიმე ნაგებობის სამუშაოებს. მუშა პროექტი და სატენდერო დოკუმენტები შედგენილი იქნება "მსოფლიო ბანკის” პროგრამის ფარგლებში და დაფინანსდება “აღმოსავლეთ-დასავლეთის ავტომაგისტრალის რეაბილიტაციის მესამე პროექტით”, თუმცა, აღნიშნული პროექტის განხორციელების დაფინანსება ნავარაუდებია ADB-ის მიერ. ამიტომ ორივე დონორის - BB და ADB-ს მიერ დადგენილი უსაფრთხოების ნორმები უნდა იქნეს გათვალისწინებული..
 
საქართველოს რეგიონალური განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს საავტომობილო გზების დეპარტამენტი 
განსახლების სამოქმედო გეგმა RAP-I(პროექტი) 
სექცია 1 რუისი -  აგარა (კმ 0,0 – კმ 19.0) 
შემაჯამებელი რეზიუმე 

1. საქართველოს მთავრობამ აღმოსავლეთ-დასავლეთის გზატკეცილის რამოდენიმე სეგმენტის განახლებისთვის, დასახმარებლად მიმართა მსოფლიო ბანკს. რუისსა და რიკოთს შორის დაახლოებით 49კმ. მონაკვეთი წარმოადგენს ორზოლიან გზას (მე-2 კლასი), რომელიც გადის მთებსა და ვაკე რელიეფზე. მომავალი ინვესტიცია გულისხმობს მონაკვეთის განახლებას, ანუ 2 ზოლიანიდან 4 ზოლიანად გადაკეთებას. ამ პროექტის დაფინანსება ხდება საქართველოს მთავრობისაღვის მსოფლიო ბანკის მიერ გამოყოფილი კრედიტის ხარჯზე და გულისხმობს აღმოსავლეთ-დასავლეთის გზატკეცილის რამდენიმე მონაკვეთის განახლებას. გზა გადის დასახლებულ სოფლებსა და ქალაქ ხაშურზე, სადაც ხშირია მოძრაობის შეფერხებები და მწვავედ დგას მოძრაობის უსაფრთხოების საკითხი საგზაო მოძრაობის მაღალი ინტენსივობის გამო და ვინაიდან გზა გადის მჭიდრო დასახლებებზე და ქალაქის გზებზე. დეტალური მუშა პროექტი ფარავს გზის მონაკვეთს რუისიდან რიკოთის გვირაბის დასაწყისამდე (კმ 95 - კმ 143) და არ მოიცავს თავად რიკოთის გვირაბის ან მისი რომელიმე ნაგებობის სამუშაოებს. მუშა პროექტი და სატენდერო დოკუმენტები შედგენილი იქნება "მსოფლიო ბანკის” პროგრამის ფარგლებში და დაფინანსდება “აღმოსავლეთ-დასავლეთის ავტომაგისტრალის რეაბილიტაციის მესამე პროექტით”, თუმცა, აღნიშნული პროექტის განხორციელების დაფინანსება ნავარაუდებია ADB-ის მიერ. ამიტომ ორივე დონორის - BB და ADB-ს მიერ დადგენილი უსაფრთხოების ნორმები უნდა იქნეს გათვალისწინებული.
   
PDF_ICON იხილეთ ვრცლად
საქართველო 0160, ქ. თბილისი, ალ ყაზბეგის №12
info@georoad.ge
ცხელი ხაზი:
(995 32) 2 31 30 76
შემოგვიერთდით: