პროექტები
E- 60 ავტომაგისტრალის ზესტაფონი – ქუთაისი – სამტრედიის მონაკვეთი (გზშ)
E- 60 ავტომაგისტრალის ზესტაფონი – ქუთაისი – სამტრედიის მონაკვეთის რეკონსტრუქციის პროექტი
ბუნებრივ და სოციალურ გარემოზე ზემოქმედება და ალტერნატივების ანალიზი
1. შესავალი
1.1. პროექტის წინაისტორია
საქართველოს გეოგრაფიული მდებარეობა იმგვარია, რომ იგი მოქცეულია აღმოსავლეთ-დასავლეთისა (შავი ზღვა და კასპიის ზღვა) და ჩრდილოეთ-სამხრეთის (რუსეთსა და თურქეთს შორის) სატრანზიტო გზების კვეთაზე. მეზობელ ქვეყნებთან ვაჭრობაც დიდ როლს თამაშობს ქვეყნის ეკონომიკაში. მხოლოდ სატრანზიტო ტვირთბრუნვა 2 მილიარდ აშშ დოლარზე მეტია. საქართველოს მთავრობამ, რომელიც ქვეყნის სათავეში 2002 წლის “ვარდების რევოლუციის” შედეგად მოვიდა, უპირველეს პრიორიტეტად დასახა ტრანსპორტის, ენერგეტიკისა და ქალაქის ინფრასტრუქტურის განვითარება. უნდა აღინიშნოს, რომ ვითარება ამ სფეროებში 1990-იანი წლებიდან ძლიერ გაუარესდა. მთავრობამ, აცნობიერებს რა ინფრასტრუქტურის უდიდეს როლს ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებაში უკანასკნელი ორი ათეული წლის მანძილზე, შესძლო მნიშვნელოვნად გაეზარდა ინვესტიციები ზემოხსენებულ სფეროებში.
ვრცლად...
E- 60 ავტომაგისტრალის ზესტაფონი – ქუთაისი – სამტრედიის მონაკვეთის რეკონსტრუქციის პროექტი ბუნებრივ და სოციალურ გარემოზე ზემოქმედება და ალტერნატივების ანალიზი
1. შესავალი
1.1. პროექტის წინაისტორია
1.1. პროექტის წინაისტორია
საქართველოს გეოგრაფიული მდებარეობა იმგვარია, რომ იგი მოქცეულია აღმოსავლეთ-დასავლეთისა (შავი ზღვა და კასპიის ზღვა) და ჩრდილოეთ-სამხრეთის (რუსეთსა და თურქეთს შორის) სატრანზიტო გზების კვეთაზე. მეზობელ ქვეყნებთან ვაჭრობაც დიდ როლს თამაშობს ქვეყნის ეკონომიკაში. მხოლოდ სატრანზიტო ტვირთბრუნვა 2 მილიარდ აშშ დოლარზე მეტია. საქართველოს მთავრობამ, რომელიც ქვეყნის სათავეში 2002 წლის “ვარდების რევოლუციის” შედეგად მოვიდა, უპირველეს პრიორიტეტად დასახა ტრანსპორტის, ენერგეტიკისა და ქალაქის ინფრასტრუქტურის განვითარება.
ინტერაქტიული რუკა
პროექტის მიმდინარეობა
28.10.2019
10.06.2014
02.09.2021
29.05.2018
21.05.2019
28.05.2019